
سلام فرشته ی خدا امیدوارم حالت خوب باشه امشب داشتم کتابی میخوندم،یه تیکه از کتاب ذهنمو مشغول کرد ، یاد زندگی تو افتادم نوشته بود بعضی وقتا ما کاری میکنیم که حالمون خوب باشه ، مثلا وسط بحث جواب طرفو نمیدیم، یا درو میکوبیمو میریم بیرون تا حالمون خوب بشه یا یه مثال دیگه دستمونو رو یه شی خیلی داغ بزاریم دستمون میسوزه ، اما ما میایم و مواد بی حسی میزنیم به دستمون و دستمون رو روی شی داغ میزاریم و یه مثال دیگه: آمپر بنزین ماشین پایینه ،چراغ بنزین روشته،بجای سوخت گیری یه برچسب بزنیم رو آمپر که نبینیمش، ...
ادامه مطلب
نمیخواستم پست بزارم پیش خودم گفتم نکنه هر پست من باعث سرد شدنش نصبت به زندگیش بشه و به طبع اتفاقات بعدی نکنه خدا اون دنیا بهم بگه تقصیر تو بود نکنه بخوام حرف دلمو بزنم اما بخاطره حرفام دلسرد بشه از زندگی فعلیش و ... اما نتونستم جلو خودمو بگیرم فقط و فقط یک کلمه میگم و خلاص xa0 صدات......
ادامه مطلب